środa, 27 marca 2013

wolnee :3

Witajcie :*
W końcu zapisałam się na kółko chemiczne ! ;d Zamierzałam się zapisać od miesiąca i w końcu się udało. Na wstępie musiałam powąchać amoniak. Pomyślałam : a tam przysune nos i tylko trochę powącham. Taa, wystarczyło troche powąchać i odrazu łzy ci lecą, piecze cie w nosie i dostajesz kataru. Wróciłam dzisiaj do domu cała mokra. Zaczęło się oblewanie strzykawkami. Jeden chłopak oblał mi całe włosy i na dodatek pod koszulke mi wode wleciała. Oblali mi jeszcze tyłek, plecy, szyje i  twarz. W końcu mam wolne ^^ . Mam dla was wczorajszy outfit bo miałam wczoraj napisać tą notke ale nie miałam czasu.






koszulka - house ; spodnie - hm ; kurtka -sh ; buty -allegro ; kolczyki - prezent

Mam prośbę, doradźcie mi. Kupiłam sobie nowe trampki te co na zdjęciu, bo conversy mi popękały ;/ Chcę kupić sobie takie same trampki jak na zdjęciu tylko nie wiem czy kupić czarne czy białe. Jak radzicie? Mam czarne conversy ale są zniszczone.

11 komentarzy:

  1. fajny blog zapraszam na mój ! http://stylowomodniemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kółko chemiczne - fajnie, ja też miałam należeć do jakiegoś w mojej szkole, ale pani coś kręci i na razie takiego nie ma, ale ponoć będzie i wtedy zobaczę co się tam będzie odbywać xD
    wąchanie amoniaku mówisz? okej, no to muszę zapamiętać: NIE ROBIĆ TEGO! xD (chyba, że to było coś typu chrzest to wtedy bym musiała) ;D
    hmm, co do pytania: ja bym wzięła chyba czarne, po pierwsze dlatego, że sama takie mam, a po drugie białe za szybko się brudzą i w moim wypadku by to dobrze nie wyglądało, bo mam tendencje do szybkiego brudzenia butów xD ale wybierz takie, które będą ci bardziej pasowały do większości ciuchów, (no chyba, że masz ten sam problem z brudzeniem butów co ja, ale wątpię xD)
    życzę: udanego wyboru <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety też szybko brudzę buty, więc chyba wezmę czarne i bardzo dziękuje :)

      Usuń
  4. aaa, i zapomniałabym: boskie zdjęcia!!! <3
    strasznie podobają mi się niebieskie trampki i ten kok na twojej głowie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej super blog!!!! ekstra posty, obserwuję i liczę na rewanż, bardzo cię prosze!!!!!!


    mój blog: kolorowa1233.blogspot.com



    Bardzo cię prosze!!!!

    OdpowiedzUsuń