sobota, 6 kwietnia 2013

Wakacje? :)

Heej ♥

Chciałam dzisiaj zrobić OOTD, ale niestety mój aparat nie chce robić zdjęć, więc postanowiłam napisać o wakacjach. Zostało jeszcze 82 dni <3. Myślę, że każdy się cieszy z tego powodu. Ja zamierzam nie nudzić się w te wakacje, ponieważ poprzednie wakacje nie były zbyt ciekawe. W tym roku mam zamiar jechać z przyjaciółką przynajmniej na weekend na wioskę do babci i braci, spędzić duuużo czasu z przyjaciółką która przyjeżdża z Anglii, jeździć dużo na rowerze i nad jezioro, pojechać autobusem z przyjaciółkami na zakupy, zrobić ognisko klasowe i jechać pod namioty, oczywiście nocować u kogoś, fajnie by było jechać do wujka nad morze (ale to niekoniecznie), chodzić na zdjęcia i wiele innych. :) To tak mniej więcej z planów na tegoroczne wakacje.





Zdjęcia są z wczoraj, wybaczcie :)

A wy jakie macie plany na wakacje?

9 komentarzy:

  1. Och tak, ja też już odliczam tylko dni ;)
    Jakie ty masz cudowne oczy ;)
    I piękne włosy!
    Och rozpłynęłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ze policzyłaś dni do wakacji ;)
    Masz sliczne wlosy *.*
    mm-adi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo i oczywiście wpadne na twojego bloga :)

      Usuń
  3. hmm nie wiem, dzisiaj to chyba zamulam! Obserwuję i liczę na rewanż! eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nie mogę się doczekać wakacji!
    Masz śliczne włosy, zazdroszczę :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty jesteś śliczna! *.*

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) Zapraszam do mnie ;3 http://weraaaweraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, heh mam takie samo tło na moim blogu http://fashionnexperiments.blogspot.com/
    Tak poza tym to piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń