sobota, 14 września 2013

lumpeksy

Dawno nie pisałam, ale jest to spowodowane tym, że ostatnio mam dużo spraw na głowie. Ogólnie to teraz powinnam pisać przemówienie na polski, ale nie mam weny. Przez jakiś już czas czuje się niezbyt silna, ale nie będe o tym tutaj pisała. Więc ostatnio kupiłam trochę rzeczy i myślę że pokaże je wam w outfit'ach. :) 
Chciałam dzisiaj poruszyć temat sklepów z odzieżą używaną zwanych lumpeksami, ciucholandami itd. Nigdy nie mogłam sobie niczego znaleźć. Pod koniec wakacji zaczęłam tam chodzić i znalazłam kilka rzeczy. Nie są one jakie świetne, ale podobają mi się. Narzekałam, że nie mam swetrów a akurat u mnie w miasteczku na ciuchach jest bardzo dużo swetrów. Nie widzę nic złego w noszeniu takich ubrań. Czasami człowiek nawet się nie zorientuje, że dana rzecz jest właśnie z lumpeksu. Nikt nie będzie miał takiej samej rzeczy jak Ty i to jest w sumie najlepsze. Polubiłam robić zakupy w takich sklepach. Teraz w roku szkolnym nie chodzę bo nie mam za bardzo czasu, a w sobote chcę sie wyspać, ale może w przyszłym tygodniu pójde i coś upoluje :). 








sukienka - chińczyk, bransoletki - cropp, kolczyki - ?, torebka - new yorker 

To tyle na dziś. A co wy sądzicie o kupowaniu na ciucholandach? :) 

11 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś ^_^
    Sukieneczka prześliczna <3
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://cutemarti.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciucholandy są calkiem clkiem ;)

    obserwujemy??

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie w ciucholandzie można znaleźć wiele ciekawych ciuchów za małe pieniądze :) Śliczne zdjęcia xx

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć w banner Vintage Shop? Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupowanie w ciucholandach jest bardzo praktyczne, o ile nie kupuje się tam majtek XD
    Jesteś śliczna :3
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaa no racja :D
      dziękuje bardzo :*
      ja także :)

      Usuń
  5. Ja tam nic nie mam do tych sklepów ;) Zawsze można znaleźć coś na prawdę znanej marki w dużo mniejszej cenie ;)
    Jesteś prześliczna ;*

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń