piątek, 27 września 2013

Moje produkty do włosów.

Cześć kochani <3
Dzisiaj przychodzę do was z produktami do włosów, których używam. Ogólnie to jakoś nie za bardzo dbam o moje włosy. Niestety je prostuje, ale kiedy podcięłam końcówki postanowiłam rzadziej prostować bo wcześniej prostowałam codziennie, chyba że robiłam koka to wtedy nie. Zaczynajmy :)


Zacznę od szamponu. Obecnie używam firmy syoss. Nie wiem za ile i gdzie można go dostać, ponieważ ciocia przywiozła nam różne kosmetyki i nie wiem skąd jest.



 
Z tego co wiem to szampon powinien tylko myć, więc to robi. Nie zauważam za bardzo różnicy między innymi szamponami. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że dobrze się pieni.

Następne są odżywki: 

\

Odżywka także z firmy syoss. Stosuje ją 1-2 razy w tygodniu kiedy myje włosy i ją spłukuję. Mam po niej gładkie włosy. Nie wiem jak z rozczesywaniem, ponieważ myje włosy wieczorem i czekam aż wyschną bo wtedy mi się lepiej układają i mam takie pofalowane, a kiedy rozczesze będe miała końcówki pozawijane. Bardzo lubię tą odżywkę. Nie wiem gdzie i za ile dostępna. 



Kolejna jest to odżywka z gliss kur. Ma śliczny zapach, używa się jej po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem. Nie znam się za bardzo na tym czy mi pomaga, ale uwielbiam ją za zapach.




O tych odżywkach chyba każdy słyszał. Ja posiadam dwie. Pierwsza zapewnia łatwe rozczesywanie i przeciwdziałanie rozdwajaniu się końcówek. Stosuje się nią na suche lub wilgotne włosy. Ma śliczny zapach. 
Druga odżywka z tej serii zapewnia łatwe rozczesywanie oraz głęboko regeneracje, czyli ma po prostu regenerować nasze włosy. Zapewnia ochronę przeciw łamaniu się włosów. Ma także piękny zapach.
Obie te odżywki są świetne. Dają połysk włosom i są po nich gładkie. Dobrze się rozpryskują? Nie wiem czy tak się mówi ale zabrakło mi słowa. Polecam te odżywki. Z tego co wiem to można je dostać w rossmanie i w naturze, nie wiem czy gdzieś jeszcze. Ja zakupiłam je bodajże w naturze, ale nie jestem pewna na 100 procent. :) 



Ostatnia odżywka jest z firmy Marion. Ma na celu wygładzać i nadawać blask włosom, ułatwiać rozczesywanie i układanie, zabezpieczać przed promieniowaniem UV, wysoką temperaturą, chronić kolor włosów przed blaknięciem, zapobiegać elektryzowaniu się włosów oraz nadać zdrowy wygląd włosom. To dużo jak na odżywke.  Jest napisane że rozświetla włosy, szczerze mówiąc nie wiem co miał na myśli producent, czy mają być lśniące czy może po prostu rozjaśnia nam kolor włosów. Ja zauważyłam blask. Stosuje ją także jako termoochrone.

Suche szampony: 



Pierwszy jest z firmy orliflame. Miałam 3 opakowania tego suchego szamponu. Lubię go. Rzeczywiście odświeża włosy. Zostawia czasami taki biały pył, ale mi to nie przeszkadza bo wystarczy że ręką 'poczochram' włosy i juz go nie ma. Zapach ma bardzo ładny. Kosztuje z tego co pamietam poniżej 20 zł. Niestety nie widziałam go w nowej gazetce orliflame, ale znalazłam zastępce. :) 


Suchy szampon z Isany. Postanowiłam go kupić, bo czasami rano moje włosy wyglądają strasznie, a nie mam czasu ich myć bo bym musiala wstawac o 6. Jest naprawdę rewelacyjny. Włosy są odświeżone i wyglądają może nie jak po umyciu ale wyglądają na świeże i czyste. Zostawia biały pył, ale tak jak mówiłam mi to nie przeszkadza. Uwielbiam go i na pewno kupię go ponownie. Zakupiłam go w rossmanie za ok. 14 zł. 








No to tyle na dziś. Miłego weekendu <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz