środa, 4 grudnia 2013

Grudzień

Heeej ♥
Jest już grudzień. Zaczyna się ten okres świąteczny. Bardzo lubię świeta Bożego Narodzenia. Dziwne, że jeszcze nie spadł śnieg. Ten nastrój w grudniu jest cudowny. Mamy w szkole konkurs na najładniej udekorowaną klase. Przyjemnie będzie siedzieć w takiej klasie. Przygotowuje się także na jasełka. Jestem aniołem. Może innym razem bardziej się rozpisze. Mam dla was mały outfit, niestety zdjęcia są kiepskie. Ostatnio nagrałam my morning routine, ale mi nie wyszło więc nie wstawie tego.

















koszula -house , spodnie - diverse . bransoletka - cropp

2 komentarze:

  1. Czasami jak tak czytam o dekorowaniu klas i mikołajkach w szkole to trochę zaczynam za nią tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://memorablemomentsweb.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;D Super blog

    OdpowiedzUsuń