wtorek, 22 kwietnia 2014

Free time

Dzisiaj przychodzę z postem o tym co się działo u mnie kiedy nie pisałam. Zacznę od tego, że miałam serdecznie dość szkoły. Codzienne siedzenie przy książkach to nie jest to co lubię. Postanowiłam się już tak nie starać w tym roku. Wolę teraz dać sobie spokój i wziąć się do nauki w 3 klasie. Dzięki temu 'postanowieniu' uśmiecha się każdego dnia. Jeśli chodzi o święta to spędziłam je na wiosce u mojej babci i cioci. Nie wiem czy wy też tak macie, ale jakoś Wielkanoc szybko przychodzi i zaraz odchodzi. Przynajmniej mam te 11 dni wolnego. 





Niestety nie mam ciekawych zdjęć ze świąt. 
Jak wy spędziliście święta? 

1 komentarz:

  1. Piękna ♥ Super zdjęcia :) My dopiero zaczynamy, więc jak możesz to zajrzyj :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń