sobota, 26 października 2013

jesień

Witajcie.
Dawno nie pisałam i jest to spowodowane tym że codziennie musze się uczyć. Tak bardzo tęsknie za wakacjami. Niedługo zaczyna się listopad i będą zaczynały się myśli o zimie i świętach.Uwielbiam święta, dwa lata temu na święta u mojej babci nie było śniegu i wtedy nie było tego klimatu. Śnieg bardzo lubie, ale nie kiedy w kwietniu jeszcze pada. Póki co jest jesień. Nie lubie pogody, ale po prostu kocham mode jesienną. Ciepłe swetry, kominy, szaliki, kurtki/płaszcze <3. Dzisiaj wybrałam się na zakupy i kiedy byłam na rynku to złapał mnie deszcz. Jest szaro, mokro i brzydko dlatego nie chce mi sie rano wstawać. Planuje zrobić taki lookbook, ale nie jestem pewna czy mi to wyjdzie ponieważ ubieram się dosyć zwyczajnie i to nie będzie zbyt ciekawe.







Pomieszane zdjęcia i ogólnie niektóre są z wakacji, ale niestety światło mi nie pozwalało na zrobienie dzisiaj zdjęć :( 

Lubicie jesień i czemu tak lub nie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz