piątek, 28 lutego 2014

Recenzja fluidu

Postanowiłam napisać recenzje fluidu z under 20 .Posiadam jeszcze krem bb z tej samej firmy, ale dzisiaj napiszę o fluidzie.

Jest to fluid matujący. Producent gwarantuje zakrycie niedoskonałości oraz, że skóra staje się naturalnie gładka i matowa. Co do krycia niedoskonałości to jest tak średnio, ale skóra rzeczywiście staje się gładka i matowa. Nie trzeba używać dodatkowo pudru. Ja mam właśnie problem z tym, że moja skóra się świeci, a przy tym fluidzie jest zmatowiona. Jest bardzo lekki. Stosowałam go wcześniej do szkoły. No jak to w szkole, mam prawie codziennie wf, więc się ścierał. Wygląda bardzo naturalnie na twarzy. Polecam go do codziennego makijażu. Na jakieś większe okazje się nie przyda. Można go dostać w Rossmanie za ok. 12 zł.






 Jeśli macie okazję przetestować ten fluid to bardzo go polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz