niedziela, 23 lutego 2014

Nowości

Hej ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moich nowościach. Będzie to sporo kosmetyków i kila ciuchów. Jeśli miałyście którąś z tych rzeczy to możecie mi powiedzieć czy jest warta polecenia. 

1. Podkład Rimmel match perfection



 Od dawna polowałam na jakiś podkład, ale szkoda mi było pieniędzy. Jednak wydałam te 25 złoty i postanowiłam go używać na jakieś większe wyjścia. Słyszałam że Wake me up jest lepszy, ale kosztował 40 zł i tyle nie dam za podkład. 

2. Odżywka Eveline 9w1.


Są różne opinie na jej temat. Skusiłam się i postanowiłam ją wypróbować. Boję się trochę bo słyszałam, że są przypadki kiedy paznokcie jeszcze bardziej się łamią. 

3. Płyn micelarny bebuaty


Jest to płyn z biedronki który uwielbiam. Ostatnio moja mama zakupiła większą butelke więc będę miała na dłużej. 

4.Maska do włosów Romantic profesional



Jest to maska, którą zakupiłam za 8 zł w biedronce. Nie miałam wcześniej żadnych masek, a że znalazłam akurat tą to ją wzięłam. 

5. Szampon Syoss


6. Perfuma Adidas


Mam jeszcze sporo niedokończonych perfum, ale potrzebowałam jakiegoś nowego zapachu.

7. Lip smacker Coca cola



8. Buty nike



Zakupiłam w końcu buty z firmy nike. Zakochałam się w nich jak je zobaczyłam w sklepie. Jak narazie  chodzę w nich po szkole, ponieważ nie mam jeszcze kurtki wiosennej a do czarnego płaszcza nie za bardzo mi pasuje.

To wszystko z moich nowości.






Zdjęcia są stare, ale nie mam żadnych nowych. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz